Všeobecné obchodní podmínky pro poskytování služeb

Jméno podnikatele: Eva Šupčíková

Místo podnikání: Ballonova 418, Postřelmov, 78969

IČO: 04074785

Zapsaná v živnostenském rejstříku u Městského úřadu Zábřeh

(dále také jen „Poskytovatel“)

 

I. Obecná ujednání

1. Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti se zájmem či využitím služeb na www.evasupcikova.cz mezi poskytovatelem a zákazníkem, který je spotřebitelem (jiná fyzická osoba).

2. Tyto obchodní podmínky se neuplatní v případech, kdy je zákazníkem právnická osoba nebo fyzická osoba, která jedná při objednání zboží v rámci své podnikatelské činnosti.

3. Poskytovatel zřídil pro zákazníky možnost registrace do jejich jednotlivých účtů, jejichž prostřednictvím zákazník realizuje své objednávky služeb či služby přímo využívají. Při registraci je zákazník povinen uvádět správné a pravdivé údaje. Poskytovatel si vyhrazuje právo zrušit účet, pokud zákazník porušil své povinnosti vyplývající z těchto podmínek či z dalších ujednání (vč. uzavřených smluv) mezi Poskytovatelem a zákazníkem.

4. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem, za bezpečnost svého hesla a zamezení přístupů neoprávněných osob ke svému účtu odpovídá zákazník.

5. Poskytovatel si vyhrazuje právo, že služby jím prezentované nemusí být vždy dostupné.

6. Smluvní vztah (uzavření smlouvy o poskytování služeb, dále také jen „smlouva“) mezi Poskytovatelem a zákazníkem vzniká akceptací doručené objednávky, která je Poskytovatelem zaslána zákazníkovi na jeho emailovou adresu.

7. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy.

 

 

II. Cena a platební podmínky

1. Zákazník získává přístup ke službám po zaplacení plné stanovené ceny, není-li u jednotlivých služeb stanoveno jinak.

2. V rámci akceptace objednávky je uvedena cena služby a způsoby její úhrady a lhůta splatnosti se stanovuje na 7 dnů. Platba je možná:

a) Bankovním převodem na účet Poskytovatele

b) Platební kartou, kterou zajišťuje společnost Pays.cz s.r.o., se sídlem Štefánikova 1, 60200 Brno, e-mail: info@pays.cz, která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému bankovnictví zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti a já k nim nemám přístup.

3. Daňový doklad – fakturu vystaví Poskytovatel zákazníkovi po uhrazení ceny a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu zákazníka.

4. Není-li výslovně stanoveno jinak, nelze slevy Poskytovatele vzájemně kombinovat.

5. Některé služby mohou mít specifické podmínky úhrady či storna – viz články V a VI.

6. Hodinová sazba pro individuální konzultace činí 2 000 Kč / 60 minut.

 

III. Další ujednání

1. Poskytovatel je vykonavatelem autorských práv k webům a jejich jednotlivým součástem, mají-li charakter autorského díla, není-li v rámci webů uvedeno jinak. Poskytovatel je vykonavatelem autorských práv k součástem online produktů, mají-li charakter autorského díla. Užití díla bez souhlasu Poskytovatele či jakýkoliv jiný neoprávněný výkon práv k dílům je zakázán. Tento zákaz znamená zejména zamezení nedovoleného kopírování, přebírání a šíření a dalšího neoprávněného nakládání s weby vč. článků, fotografií, grafických prvků apod.

2. Zákazník je v pozici spotřebitele a je oprávněn od smlouvy uzavřené s Poskytovatelem prostředky komunikace na dálku odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, a to i bez uvedení důvodů, pokud nedošlo k zahájení čerpání služby. V takovém případě mu Poskytovatel bezodkladně vrátí uhrazenou cenu bezhotovostním převodem na účet zákazníka. Tento postup se neuplatní, byla-li před uplynutím uvedené lhůty smlouva ze strany Poskytovatele již splněna. U digitálních produktů nelze odstoupit po jejich zpřístupnění.

3. Poskytovatel je oprávněn od smlouvy odstoupit, jestliže není možné z objektivních důvodů službu za původních podmínek poskytnout, plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním, v případě podstatného porušení těchto podmínek, smlouvy či jednání při užití webu a služeb Poskytovatele zákazníkem. Odstoupení je účinné doručením oznámení zákazníkovi.

4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Poskytovatelem a zákazníkem ze smlouvy.

5. Zákazník je oprávněn v souladu s ust. § 1914 občanského zákoníku uplatnit svá práva z vadného plnění, a to v případě, vykazuje-li poskytnutá služba rozpor s jeho objednávkou. Vadu je povinen uplatnit u Poskytovatele na adrese jeho provozovny Ballonova 418, Postřelmov, 78969 nebo telefonicky +420 737671247 či emailem na emailovou adresu eva@evasupcikova.cz bezodkladně po jejím zjištění a může se domáhat a) nahrazením bezvadným plněním, b) doplněním či poskytnutím náhradní služby, c) slevy z ceny.

 

IV. Balíčky služeb a hodinová sazba

Poskytovatel nabízí vybrané služby formou zvýhodněných balíčků konzultací nebo jiných tematických balíčků.

Balíček konzultací je třeba vyčerpat do 6 měsíců od zakoupení. Po uplynutí této lhůty nárok na nevyčerpané konzultace zaniká.

Storno balíčku je možné pouze před zahájením prvního čerpání. Poté již nelze balíček zrušit ani nárokovat poměrnou úhradu.

Nevyčerpané konzultace lze po dohodě s Poskytovatelem převést na jinou osobu, pokud s tím Poskytovatel souhlasí.

Zrušení domluvené konzultace je možné nejpozději 24 hodin předem. Pozdější zrušení znamená čerpání konzultace.

V případě platby balíčku konzultací na splátky je nutno druhou platbu uhradit nejpozději do 30 dní od první platby, nejpozději však před konáním druhé konzultace. Pokud nebude druhá platba uhrazena včas, Poskytovatel není povinen v poskytování služby pokračovat.

Hodinová sazba mimo balíček činí 2 000 Kč / 60 minut.

V. Podmínky čerpání porodního balíčku

Porodní balíček zahrnuje předem stanovený rozsah službeb, který je specifikován ve smlouvě, kterou obě strany podepisují na první konzultaci.

Platnost balíčku je standardně 3 měsíce po porodu. Poté nárok na čerpání zaniká.

Pokud klient nevyužije nabídnuté služby (např. neinformuje o porodu), není možné činit nároky na kompenzaci.

Pohotovost nezaručuje fyzickou přítomnost u porodu, ale připravenost být k dispozici v dohodnutém okně a vyrazit k porodu nejpozději do 60 minut od zavolání klienta.

Nevyužitou složku balíčku (např. předporodní rituál) lze čerpat v rámci platnosti balíčku. Po jejím uplynutí nárok zaniká.

Rituál zavinování je považován za bonusovou službu, na kterou nevzniká automatický nárok. Jeho poskytnutí je závislé na individuální domluvě a kapacitě Poskytovatele.

Smlouva o poskytnutí porodního balíčku končí vyčerpáním sjednaných poporodních konzultací, nejpozději však 3 měsíce po porodu.

Individuální domluvy jsou možné, ale vyžadují výslovné potvrzení obou stran.

K ceně porodního balíčku je připočítáváno cestovné ve výši 10 Kč za každý ujetý kilometr z místa sídla Poskytovatele.

Konzultace nad rámec balíčku jsou spoplatněny dle hodinové sazby Poskytovatele.

 

VI. Závěrečná ustanovení

1. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě uzavřené mezi Poskytovatelem a zákazníkem. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

2. Ustanovení o ochraně osobních údajů a nakládání s cookies naleznete v příslušných sekcích našeho webu.

3. Znění obchodních podmínek může Poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

4. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

5. Zákazník je povinen čerpat balíček/službu v době jeho/její platnosti. Nevyčerpané služby zanikají.

6. Osobní údeje jsou zpracovávány dle GDPR. Detaily jsou uvedeny v sekci Ochrana osobních údajů na webu.

 

V Postřelmově dne 22.6.2021